Sunday, December 25

end of 2011 post

Yeaaaa. Dengan gembiracitanya aku rasa nak tampar muka semua orang. Sebab aku dah habis semua exam dekat UM ni. Tapi bila dah habis semua exam, tak rasa macam freedom sangat. Tak tau kenapa. Anyway, class lepas ni jalan macam biasa. Tapi macam ringan-ringan je la kut.

Dan untuk masa sebulan lebih kurang ni, yang merupakan detik yang mendebarkan. Lebih mendebarkan dari exam rasanya. Iaitu tarikh keluar result exam. Pada 20 Januari 2011, barulah boleh tau boleh fly ke Jepun atau tak.

Tanggal 20 Januari selepas solat Jumaat lebih kurang, kami student akan pergi papan kenyataan depan pejabat, tengok result tu. Kalau aku lulus dapat fly, aku nak jerit. Itupun kalau ramai jerit gak la. Supaya leh cover suara aku. Aku kan pemalu. Ullak. So, mintak mintak lulus la. Aku berserah kepadamu ya Allah. Amiin.

*pembetulan pada tarikh. 20 Januari dan bukan 20 Disember

2 comments:

  1. Hahahahaha. Meh tampar muka aku sikit. Hahaha :'D

    ReplyDelete
  2. good luck..
    nko memg gempak..
    goukaku suru beki dayo~

    ReplyDelete